חייגו עכשיו:

ליווי עסקים קטנים להצלחה

במיוחד בתקופות של חוסר יציבות, בין אם מסיבה ביטחונית או מצב לא צפוי כמו הקורונה, הראשונים ליפול הם בד"כ העסקים הקטנים. אם לחברות גדולות ישנם משאבים המהווים עבורן כמו גנרטור הנותן להן את האנרגיות והיכולת לפעול גם בשעת חירום, לעסקים קטנים אין בד"כ את אותם משאבים. אלה עסקים "רזים" בהם הרווח הוא קטן יחסית ומספיק להתנהלות השוטפת ופרנסה בסיסית לבעל העסק ועובדיו. לכן התנהלות נכונה של עסקים קטנים היא קריטית במיוחד עבורם.. ייעוץ לעסקים קטנים נותן להם את הכלים כיצד לעשות זאת תוך התוויית דרך ותוכנית עסקית המגדירה יעדים קצרי וארוכי טווח.

מה צריך לכלול ייעוץ לעסקים קטנים

ייעוץ לעסקים קטנים צריך להיות מותאם לכל עסק. התנהלות כל עסק היא שונה כך שגם הייעוץ הניתן ישים דגש על דברים שונים. תוכן הייעוץ תלוי קודם כל במקום בו נמצא העסק: האם מדובר על עסק שעדיין לא קם ומהות הייעוץ היא כיצד להפוך תוכניות ורצונות למציאות? האם זהו עסק הנמצא בתחילת דרכו וזקוק להכוונה והתוויית דרך? יתכן שזהו עסק קטן אך כזה שכבר קיים תקופה ומחפש את הדרך להתרחב ולצמוח באופן יעיל שלא יפגע בתפקוד השוטף שלו וברווחים שישנם כעת. ייעוץ לעסקים קטנים מסייע לעסקים בקיפאון או במשבר לצאת מן המצב. לכן, הייעוץ יהיה שונה מעסק לעסק. באופן כללי הייעוץ יינתן לאחר בחינה מעמיקה של העסק, אופן התנהלותו, מעבר על דו"חות כספיים וגם בחינת השוק. לעסק מתחיל הייעוץ יכלול גם גיוס אשראי תוך כתיבת תוכנית מסודרת וצירוף המסמכים הנדרשים לכך.

האם ניתן לוותר על הייעוץ?

במצב המורכב בו נמצא השוק, עם חוסר יציבות מצד אחד והיצע גדול ברוב הענפים מצד שני, בפני בעל עסק בכל סדר גודל ובכל שלב, מעסק מתחיל עד כזה שקיים שנים, לא פשוט להתנהל נכון. מכאן חשיבותו של ייעוץ לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים יותר. השינויים שישנם כל הזמן, המצבים הבלתי צפויים שיש להיערך אליהם וגם ניהול שוטף בצורה נכונה ויעילה אינם קלים. ייעוץ מקצועי יבחן את התנהלות העסק ביחס לאתגרים העומדים בפניו וייתן לו כלים כיצד להחזיק את הראש מעל המים, להיות במצב של רווח ואף לגדול ולהתפתח.

יעל בר- לב היא יועצת עסקית ופיננסית המלווה עסקים קטנים, מסייעת בגיוס אשראי ובכתיבת תוכנית עסקית ונותנת כלים ברורים ופשוטים ליישום. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

הלוואה טובה לעסק

"הסתבכתי עם הבנק!! אני לא מסוגל לעמוד בהחזר ההלוואות!!  והם מאיימים לתבוע אותי ולהעביר אותי לגבייה…. הם יהרסו לי את העסק!!! אני לא מבין איך זה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר