חייגו עכשיו:

לחסוך בהוצאות העסק בלי להתאמץ

יש לך שעה פנויה?

זה מה שצריך כדי לחסוך בהוצאות העסק!

אחד הדברים המעצבנים ביותר בניהול עסק, זה לגלות הוצאות "נשכחות".
כאלה ששייכות לעבר, כבר לא רלוונטיות, אבל ממשיכות לרדת על בסיס קבוע.

לרוב מדובר בסכומים קטנים יחסית (בשל כך, לא תמיד אנו שמים לב אליהן), אבל כאלו שמצטברים למאות ואפילו אלפי שקלים בחודש (תלוי במקרה) וגורמת ל"נזילת כספים" מיותרת בעסק.

איך תבדקו אם קיימת אצלכם בעסק "נזילת כספים" לא ידועה?
בקלות ובפשטות!

בודקים את תחילה סעיפי ההוצאות הידועים כאחראים על "נזילת כספים":

סעיפים ביטוחיים

כפל ביטוחי –  שמעתם על זה? מעולה! אז דבר ראשון אנו בודקים שגם אנחנו לא ביטחנו את אותו הדבר פעמיים ובמקומות שונים (בהרבה תחומים, כפל ביטוחי לא תקף בשעת הצורך ולכן ההוצאה מיותרת).

ביטוח בגין ציוד או רכבים שכבר אינם בעסק – תתפלאו, אבל לא אחת קורה שמבטחים מכונה, פרויקט, רכב או אפילו עובד ושוכחים לבטל אותו ברגע בסיום הפעילות, כך שהכסף ממשיך לנזול!

הוראות קבע

הרשאות לחיוב חשבון – בדקו את פירוט ההרשאות לחיוב חשבון בכל הבנקים שברשותכם. הכוונה לכל אותם חיובים שיורדים בצורה קבועה מהחשבונות. בדקו שאין חיובים ששכחתם מקיומם וממשיכים עוד מימי עבר, בדרך זו תוכלו לגלות על מנויים שעשיתם לפני שנים, למשל כתבי עט או סקרים לפילוח שוק שכבר אין לכם צורך בהם. המידע נמצא באתרי הבנקים.

הוראות קבע בכרטיסי אשראי – בדקו את פירוט כרטיסי האשראי של העסק וזהו הוראות הקבע היורדים מהם על בסיס קבוע. בדקו אם קיימות הורדות ישנות ששכחתם מקיומם. בדרך זו תוכלו לגלות תשלומים כפולים או לא רלוונטיים מפעם. לרוב, המידע נגיש במדיות השונות ובחינם או בפירוט ההוצאות החודשיות.

אנחנו מדברים על השקעה שעורכת פחות משעה, ממנה תוכלו רק להרוויח!
תמצאו "נזילות כספים" בעסק שלכם – תחסכו מאות ואלפי שקלים בחודש!
אחרי הבדיקה, אשמח לשמוע מה גיליתם.
מחכה לסיפורים שלכם!

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר