חייגו עכשיו:

שיפור הרווחה הפיננסית לעסק שלך

בעלי עסקים רבים מקימים את העסק שלהם בעשר אצבעות מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם. עם זאת, כבר בשלב מוקדם הם מבינים שרצון טוב ואפילו מקצועיות בתחומם אינם מספיקים. לא פחות חשוב ניהול עסקי ופיננסי נכון של העסק. ייעוץ כלכלי לעסקים משלים להם את החלק החסר להצלחת העסק וצמיחתו. ייעוץ כלכלי מאפשר לבעלי העסקים לא לגשש אחר הדרך להתנהלות נכונה אלא באמצעות בחינת נתונים על העסק והשוק אליו הוא שייך יקבל בעל העסק כלים יעילים להתנהלות נכונה.

ייעוץ כלכלי לעסקים לפי נתוניו של כל עסק

רבים מחפשים את הנוסחה להתנהלות נכונה של העסק מבחינה ארגונית, פיננסית, שיווקית ונושאים אחרים הקשורים לניהול. להתנהלות נכונה של עסק אין נוסחה אחת. מה שיתאים לעסק אחד לא בהכרח יתאים לעסק אחר ייעוץ כלכלי לעסקים שהוא איכותי ויעיל ניתן לאחר בחינה יסודית של העסק, אופן הפעולה שלו, האם הוא פועל פיזית או אונליין, מהן ההוצאות הקבועות והמשתנות שלו, איך מחולקות ההכנסות והאם ישנו מוצר או שירות מכניסים יותר מאחרים. נבחנת ההתנהלות הפנימית: מספר העובדים, האם כל המשרות הנדרשות מאויישות במידה מספקת והאם יש מצב הפוך של עודף משרות שאינו מועיל. ייעוץ לעסקים מתחילים או לפני שינוי כולל התוויית תוכנית עסקית מפורטת, כזו שניתן להציג בפני בנקים או משקיעים לגיוס אשראי.

לערוך שינויים בעסק- רק עם מומחים בתחום

ייעוץ כלכלי לעסקים יקבע משמעותית כיצד תיראה הפעילות וההתנהלות שלהם שנים קדימה. לכן, בבחירת יועץ כלכלי ועסקי לא מומלץ להתפשר. חשוב לראות בעניין השקעה לטווח ארוך. כדאי לבחור יועץ בעל השכלה רלוונטית כמו כלכלה, מנהל עסקים או ראיית חשבון. חשוב שיהיה בעל ניסיון רב בליווי עסקי ומתן ייעוץ כלכלי לעסקים, עם דגש על עסקים בסדר גודל של העסק שלכם או שעומדים בפני אתגרים דומים. חשובה גם הכימיה וההבנה ביניכם. ייעוץ כלכלי הוא תהליך הדורש כניסה  לשכבות העמוקות של העסק, כך שחשוב שתרגישו איתו בנוח ותהיה פתיחות והבנה ביניכם.

יעל בר- לב נותנת ייעוץ כלכלי ועסקי לעסקים בתחומים ובסדרי גודל שונים. היא עושה זאת במקצועיות ובפתיחות עם הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

לשפר את תוצאות העסק ואת שורת הרווח בעצמך
ניתוח עסקי כלכלי

כאשר מדברים על ניתוח עסקי לעסק או לחברה פרטית הכוונה היא לבצע ניתוח אמיתי ומעמיק על כדאיות פעילות העסק שלכם. לכל עסק יש הוצאות, עלויות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר