חייגו עכשיו:

האם צריך – ייעוץ פיננסי לעסקים

הלב של כל עסק זהו תזרים המזומנים שלו, וההצדקה לקיומו היא השורה התחתונה: האם העסק באמת מרוויח או לא. עסק שהוא הפסדי לא באמת מצדיק את קיומו. לעתים קשה לזהות בנקודת זמן ספציפית האם העסק באמת רווחי או לא משום שיש הוצאות מתגלגלות, הכנסות שנפרסות על פני תקופה, השקעות ראשוניות שלא מוחזרות תוך זמן קצר בשל אופיין, ועוד שלל היבטים. ובדיוק בשביל זה כל חברה צריכה ייעוץ פיננסי לעסקים.

מהו כולל – ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ פיננסי לעסקים כולל קשת רחבה של שירותים, מהם העסק שלכם יפיק תועלת רבה. כך למשל ייעוץ פיננסי לעסקים כולל בחינת מבנה המימון של החברה והעלאת חלופות משופרות בהקשר הזה ככל שיש. ייעוץ פיננסי גם כולל סיוע בהגשת בקשה לקרנות מימון של המדינה, לבנקים ולגופי השקעה חיצוניים על מנת לשכנע אותם לספק מימון לחברה שלכם. יש חברות וגופים שזקוקים לייעוץ פיננסי מקיף ויש מי שזקוקים לייעוץ נקודתי. כאשר מדברים על מימון ופיננסים במרבית המקרים ישנה יותר מחלופה אחת כספית ומימונית על כף המאזניים – ולכן יש לנתח היטב את החלופות השונות, ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.

ייעוץ פיננסי לעסקים

עסקים רבים מסבירים לעצמם שהם מסתדרים היטב בקבלת ההחלטות שלהם ובהבנה שלהם את היבט הפיננסים של העסק, ואין להם טעם לבזבז כסף על ייעוץ פיננסי לעסקים. עסק שחושב בצורה הזו במרבית המקרים יבין בבוא הזמן שהוא רואה את הדברים בצורה שגויה. קשה מאוד לקבל החלטות פיננסיות שקולות וחכמות, שכוללות ניתוח מעמיק – אם אתם לא אנשי מקצוע בתחום. אופי העבודה שנדרש ממנהלים ובעלים של עסק כולל טיפול בכמה משימות בו זמנית, לחצים, וטיפול בתקלות. וקשה מאוד לקבל החלטות פיננסיות תחת שגרת העבודה הטיפוסית בתור מנהלים ובעלים של העסק. ובדיוק בשביל זה אתם צריכים ייעוץ פיננסי לעסקים כמו יעל בר לב, ייעוץ פיננסי וניהולי, שתעשה לכם סדר מקצועי בהיבט הפיננסי, ותשקף לכם מנקודת מבט חיצונית ובלתי תלויה את תמונת המצב הפיננסית האמיתית בעסק, כולל ייעוץ מקצועי פיננסי, ובחינת החלופות השונות.

עוד בנושא

איך לגרום לבנק לאשר אשראי?

עסקים רבים מתמודדים עם יחס שלילי מהבנק ונאלצים לעבור תקופות קשות בעסק בלי סיוע חיצוני "הגעתי לבנק לבקש הלוואה למימון הייבוא הקרוב ועוד לפני שהספקתי

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר