חייגו עכשיו:

איך להוביל את העסק להצלחה?

לרוב עסק הופך לחברה לאחר שכבר עבר כברת דרך מסוימת, צמח והתפתח כך שכנראה אינו עסק בתחילת דרכו. עם זאת, גם חברות, אפילו גדולות ומבוססות, ניצבות בפני אתגרים שונים, מוצאות את עצמן בתזרים מזומנים שאינו מספיק, חוסר איזון בין הוצאות להכנסות ועוד. מעבר לכך גם חברות רוצות לגדול עוד, להרחיב את פעילותן או לפתוח סניפים גם בחו"ל. לכל אלה נדרש ייעוץ כלכלי לחברות אשר בו יילקחו בחשבון כל הנתונים הקיימים ותיקבע תוכנית פעולה הקובעת את האסטרטגיה והתכנון להמשך, בין אם בתחום הפיננסי, השיווקי והניהולי. לא מעט חברות מתנהלות באופן לא יעיל מספיק ולכך ייעוץ כלכלי לחברות נותן מענה.

מה כולל ייעוץ כלכלי לחברות

ייעוץ כלכלי לחברות נעשה עבור כל חברה באופן אינדיבידואלי. אין ייעוץ אחד הדומה לאחר. הייעוץ נקבע קודם כל בהתאם לסוג החברה, התחום בו היא עוסקת, הגודל שלה, כמות העובדים , האם היא מתפרשת על  פני סניפים שונים. מעבר לכך, הייעוץ ניתן לאחר בחינה יסודית של נתונים כמו דו"חות כספיים, תפוקה, רווחיות ועוד. החברה מהווה חלק משוק מסוים ולכן בחינת הצעדים הנדרשים בחברה חייבים להיות גם בהתייחס לקורה בשוק והמתחרים. במסגרת הייעוץ יעלו החוזקות של החברה וחולשותיה. מה מומלץ לה לשמר ומה מומלץ לשנות, האם ישנם נושאים המטופלים באופן לא יעיל מספיק, האם ישנו מצב של משרות מיותרות, של הוצאות שאינן הכרחיות. במידת הצורך היועץ יסייע גם בגיוס אשראי ויביא לכך שיינתן בתנאים הטובים ביותר.

איך לבחור יועץ כלכלי

יועץ כלכלי ועסקי לחברות צריך להיות בעל ניסיון רב בתחום. חשוב לבדוק שיש לו ניסיון בייעוץ וליווי של חברות בסדר גודל דומה לחברה שלכם ולא רק לעסקים קטנים. חשוב שתהיה ליועץ השכלה פורמלית בתחום, בין אם במנהל עסקים, כלכלה, ראיית חשבון ועוד. חשוב שיבין בנושא המיסוי שמטופל פעמים רבות באופן לא יעיל מספיק בחברות והן משלמות מיסים גבוהים יותר ממה שהיו יכולות או שלא מקפידות לקבל החזרי מס. חשוב שהיועץ יבין בכל הקשור גם לכוח אדם, שיווק וכל נושא שיכול להביא להתייעלות החברה.

יעל בר- לב היא יועצת עסקית ופיננסית בעלת ניסיון רב. נותנת ייעוץ עסקי וכלכלי מקיף לעסקים וחברות בסדרי גודל שונים ומצליחה להביא לשינויים מהותיים. מוזמנים ליצור קשר.

עוד בנושא

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים 

קבלת ייעוץ עסקי לעסקים קטנים בצורה המקצועית ביותר תתאפשר בעזרתה של יעל בר-לב – ייעוץ פיננסי וניהולי. יעל הנה יועצת ומלווה עסקים מזה תקופה ארוכה.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר